תכנית היום הבינלאומי


לסרטון הדרכה

TEC ISLAND


להסבר מפורט

שעות המושב
9:15-9:00

ברכות מייסדות מרכז TEC

  • ד”ר מירי שיינפלד
  • ד”ר אסמאא נ. גנאים
  • ד”ר איליין חוטר



לפירוט המושב



מייסדות מרכז TEC

ScreenHunter_166 Jan. 29 20.23

ד”ר שינפלד מירי

מכון מופ"ת; סמינר הקיבוצים – המכללה לחינוך לטכנולוגיה ולאמנויות

ScreenHunter_167 Jan. 29 20.24

ד”ר חוטר איליין

מכון מופ"ת; מכללת תלפיות, המכללה האקדמית לחינוך

ScreenHunter_163 Jan. 29 20.21

ד”ר גנאיים אסמאא
(ראש הכנס)

מכון מופ"ת; אלקאסמי – מכללה אקדמית לחינוך

על מירי:

מנהלת מרכז TEC במכון מופ"ת; ראש האונליין קולג’ במכללת סמינר הקיבוצים ומרכזת ההוראה בתוכנית "טכנולוגיה בחינוך" בתואר השני; הייתה ראש תקשוב ומרכזת הפורום של רכזי התקשוב; סיימה תואר שני בביולוגיה ותואר שלישי בטכנולוגיה בחינוך, ופעילה גם בתחום החינוך הסביבתי; נמנתה עם חברי ועדת התוכנית בכנסים בנושאי טכנולוגיה בחינוך ובנושאי רב-תרבותיות בחינוך בישראל ובעולם; פעילה בקבוצות מחקר בנושאי שונות תרבותית, שיתופיות, הוראה מקוונת ועולמות וירטואליים; הייתה שותפה בכתיבת ניירות עמדה בנושאי תקשוב בישראל, בארצות הברית ובמסגרת אונסקו.

על איליין:

מרכזת לימודי התקשוב במכללת תלפיות; ב-1995 פיתחה ולימדה את הקורס המתוקשב הראשון בארץ, ויזמה פרויקטים רבים בתחום התקשוב; יזמה וכיהנה כיושבת ראש בשיתוף של הכנס הווירטואלי הבין-לאומי של מורי מורים "פותחים שערים בהכשרת מורים" (2001). הדוקטורט שלה עוסק בהכשרת מורים לשימוש באינטרנט; גרה ברמת הגולן, ותחום העניין שלה כיום הוא החיבור בין אוכלוסיות שונות: חירשים ושומעים; יהדות התפוצות והארץ; דתיים, חילונים וערבים; מנהלת בשיתוף במרכז TEC.

על אסמאא:

מנהלת המרכז לטכנולוגיה, מידע ותקשורת במכללת אלקאסמי ומרצה בתחומי התקשוב; מובילה במכללה את תוכנית התאמת המכללה לחינוך במאה ה-21; חוקרת בתחום ההוראה המקוונת, הטמעת טכנולוגיות וחברת המידע. עבודת הדוקטורט שלה עסקה בפער הדיגיטלי ובדפוסי השימוש באינטרנט בחברה הערבית בישראל; מובילה במכללה ובחברה הערבית בישראל פרויקטים ויוזמות להטמעת השימוש באינטרנט באופן מושכל, ועוסקת בפיתוח מודלים פדגוגיים מתוקשבים; מנהלת בשיתוף במרכז TEC ומרכזת פורום "טכנולוגיה, חינוך ורב-תרבותיות" במכון מופ"ת.


למפגש המקוון

14:00-9:15
תלמידים, מורים ומנהלים – משתפים בחוויות – Tec4School
9:15-9:45

ריקוד המוני של ילדי TEC4Shools

  • מנחים:
  • ריבה שפיגל
  • האווי גורדון



לפירוט המושב



ריקוד המוני של ילדי TEC4Shools

  • ריבה שפיגל
  • האווי גורדון

שידור ישיר מכיתות בכל רחבי הארץ של תלמידים שרים ורוקדים את ריקוד המנון TEC

 ברכות-שבי גוברין, ראש בית הספר ללימודי תעודה. מכללת סמינר הקיבוצים

מנהלת תכנית Tec4Schools ומדריכת מורים בתכנית. בוגרת תואר שני בטכנולוגיה בחינוך במכללת סמינר הקיבוצים. מיישמת ומטמיעה פדגוגיה דיגיטלית בהתאמה למיומנויות המאה 21. לריבה ניסיון עשיר בכתיבת יחידות לימוד מתוקשבות, בהדרכת מורים ובניהול מערך הטמעה.

האווי גורדון

בעל תואר MED בטכנולוגיה בחינוך,

חבר הנהלה ב- TEC4SCHOOLS

מדריך מורים לאנגלית במחוז ירושלים בכלים דיגיטאליים לקידום הוראת אנגלית בכיתות

מדריך ארצי למפמרית אנגלית בתחום התקשוב

יושב ראש ועדת תאימות בתי ספר בשותפות ביחד (סוכנות היהודית) בין בית שמש מטה יהודה ודרום אפריקה

מלמד מורים מתחילים במכללת דויד ילין ובמכללת אחווה

עוזר הוראה במכללת סמינר הקיבוצים

GOOGLE CERTIFIED INNOVATOR



למפגש המקוון

9:45-10:15

משחקים ברשת

  • מנחים:
  • אפרת בכר
  • וסים זהוה

ברכות:

שבי גוברין – ראש בית הספר ללימודי תעודה, מכללת סמינר הקיבוצים




לפירוט המושב



משחקים ברשת

  • אפרת בכר
  • וסים זהוה

חידון מקוון בנושא צבעים וגוונים כמסמלים תרבויות- בשפה העברית והערבית

וסים זהוה

וסים זהוה

בעל תואר ראשון בחינוך מיוחד, מכללת סכנין

*בעל תואר שני ביעוץ ארגוני חינוכי ועסקי , ניהול מערכות והנחיית קבוצות במוסדות חינוך

מחנך כיתה,מורה למדעים, מורה לחינוך מיוחד ומנהל יוזמות, בבית ספר יסודי א’ בוקעתאא.

רכז צפון ומדריך בתכנית TEC4Schools

אפרת שושני בכר:

אפרת שושני בכר

בעלת תואר שני M.Ed. בטכנולוגיה בחינוך, וניסיון רב בפיתוח תוכניות למידה חדשניות בסביבות מתקדמות.

מנחה של מורים במרכז TEC ללמידה שיתופית רב-תרבותית, מרצה בתוכניות לתואר ראשון בנושאים: למידה ותרבות דיגיטלית, סביבות למידה מקוונות.

תחומי התמחותה: למידה שיתופית בסביבות דיגיטליות, פיתוח קורסים מקוונים, פיתוח יחידות למידה מרחוק, שילוב כלים טכנולוגיים בהוראה.

מדריכה בתכנית TEC4Schools


למפגש המקוון

10:15-12:30

ילדי TEC4Schools מציגים תוצרים שיתופיים ומסיירים באי הוירטואלי

  • מנחים:
  • שגית חדד
  • תמר אבני
  • אימאן אבו עליון



לפירוט המושב



ילדי TEC4Schools מציגים תוצרים שיתופיים ומסיירים באי הוירטואלי

  • שגית חדד
  • תמר אבני
  • אימאן אבו עליון

ילדי TEC4Schools מציגים תוצרים שיתופיים ומסיירים באי הוירטואלי – המפגשים מתקיימים בחדרים מקבילים ב-3 מושבים:
10:15-11:00
11:00-11:45
11:45-12:30



כניסה לחדרים – לחצו עלי !



כניסה לחדרים – לחצו עלי !



כניסה לחדרים – לחצו עלי !

שגית חדד

תמר אבני שליט:

אימאן אבו עליון:


סוזן גלנטה


רוית שני סריון


ענבל פרנקו וייג


אילת סגל

עדינה אליהו


אחמד מוסא



למפגש המקוון

12:30-12:50

משחקים ברשת

  • אפרת בכר
  • וסים זהוה



לפירוט המושב



משחקים ברשת

  • אפרת בכר
  • וסים זהוה

חידון מקוון בנושא צבעים וגוונים כמסמלים תרבויות- בשפה העברית והערבית

וסים זהוה

וסים זהוה

בעל תואר ראשון בחינוך מיוחד, מכללת סכנין

*בעל תואר שני ביעוץ ארגוני חינוכי ועסקי , ניהול מערכות והנחיית קבוצות במוסדות חינוך

מחנך כיתה,מורה למדעים, מורה לחינוך מיוחד ומנהל יוזמות, בבית ספר יסודי א’ בוקעתאא.

רכז צפון ומדריך בתכנית TEC4Schools

אפרת שושני בכר:

אפרת שושני בכר

בעלת תואר שני M.Ed. בטכנולוגיה בחינוך, וניסיון רב בפיתוח תוכניות למידה חדשניות בסביבות מתקדמות.

מנחה של מורים במרכז TEC ללמידה שיתופית רב-תרבותית, מרצה בתוכניות לתואר ראשון בנושאים: למידה ותרבות דיגיטלית, סביבות למידה מקוונות.

תחומי התמחותה: למידה שיתופית בסביבות דיגיטליות, פיתוח קורסים מקוונים, פיתוח יחידות למידה מרחוק, שילוב כלים טכנולוגיים בהוראה.

מדריכה בתכנית TEC4Schools


למפגש המקוון

12:50-13:00

שידור מהתערוכה “ערברית” של היוצרת לירון לביא- טורקניץ’- מוזיאון האמפתיה מכללת סמינר הקיבוצים

  • ורד גינזבורג



לפירוט המושב



שידור מהתערוכה “ערברית” של היוצרת לירון לביא טורקניץ’

  • ורד גינזבורג

שידור ממרכז האמפתיה במכללת סמינר הקיבוצים של תערוכת "ערברית". ערברבית היא מערכת כתב המשלבת אותיות של השפה העברית והערבית.

מוזיאון האמפתיה, המרכז לאמפתיה בחינוך ובחברה

מכללת סמינר הקיבוצים.

יוצרת ערברית: לירון לביא-טורקניץ

עיצוב התערוכה: דורי אורייין

אוצרת: ורד גינזבורג

ורד גינזבורג- מנהלת מוזיאון האמפתיה
במכללת סמינר הקיבוצים

יזמית של אמנות רב תחומית.

מרצה לחינוך יצירתי, מייסדת ומנהלת מוזיאון האמפתיה במכללת סמינר הקיבוצים.

ראש תחום ספרות ילדים במכללת סמינר הקיבוצים בין השנים 2000-2007.

ב.א  – פילוסופיה וספרות אוניברסיטת תל אביב

מ.א. – חינוך אוניברסיטת, תל אביב 

ורד גינזבורג


  • מוזיאון האמפתיה  במרכז לאמפתיה בחינוך ובחברה, מהווה את ‘מגרש המשחקים’ האמנותי של החוויה האמפתית. המוזיאון הינו הרפתקני ואקספרימנטלי: הוא מציע מרחב דינמי היוצר הזדמנויות להיכנס לנעלי הזולת – פשוטו כמשמעו, ולהכיר את סיפורו. חוויית הכניסה לנעלי הזולת מוצעת באמצעות פרויקטים ומיזמים חברתיים-אמנותיים המהווים חלק מהותי מן המרכז כמו ‘Story Cafe’ , ‘  ‘הספרייה האנושית’הנגשת אמנות לעיוורים,  Toms-style your sole   ועוד.

ARAVRIt

Aravrit is an experimental writing system presenting a set of hybrid letters merging Hebrew and Arabic .

Each new letter is composed of the top half of an Arabic letter a the bottom half of a Hebrew letter so in In order to read it- any Hebrew reader would look at the bottom half of the letters, and an Arabic reader would look at the top half. The identifying features of each letter were retained, however, in both languages, the fusion required some compromises. It was crucial to maintain readability and have a minimal detriment to the original script.

Through stitching together two scripts, Aravrit sends a message of life together: one can read the language he/she chooses, without ignoring the other one, which is always present.

.

לירון לביא טורקניץ’



למפגש המקוון

13:00-13:45

מנהלי בתי ספר – חוויות ותובנות

  • מנחים:
  • ריבה שפיגל
  • ספא אסדי



לפירוט המושב



מנהלי בתי ספר – חוויות ותובנות

  • ריבה שפיגל
  • ספא אסדי

מנהלי TEC4Schools דנים בסוגיות של רב-תרבותיות בחינוך

בפאנל המנהלים ישתתפו מנהלי בתי-הספר:
דקלה דהן, מנהלת בית-ספר הרב מימון, שלומי
חפאז אלסייד, מנהל בית-ספר אלסייד
כרמלה פרבר, מנהלת בית ספר נווה שלום ואחת אלסלאם, נווה שלום
חאלד אבוריא, מנהל בית-ספר אום כול תום, סח’נין
ורד אחידוב, מנהלת בית ספר רמז, יהוד
פרחאן אבו שבלי, מנהל חט"ב בוקעתאא
אורית קייזר, מנהלת בית-ספר הלל

ריבה שפיגל

מנהלת תכנית Tec4Schools ומדריכת מורים בתכנית. בוגרת תואר שני בטכנולוגיה בחינוך במכללת סמינר הקיבוצים. מיישמת ומטמיעה פדגוגיה דיגיטלית בהתאמה למיומנויות המאה 21. לריבה ניסיון עשיר בכתיבת יחידות לימוד מתוקשבות, בהדרכת מורים ובניהול מערך הטמעה.

וספא אסדי

ספא אסדי

מנהלת בי״ס יסודי אאפאק -דיר אל אסד

מזה 11 שנים  , בי״ס שהתחיל כבית ספר צומח . ניסיון קודם בניהול בי״ס יסודי ב בכפר נחף (ליד כרמיאל) עם פרס מקום שלישי במיזם ״חכמים בריבוע ״ שזכינו אז כבית ספר מוביל אורח חיים בריא .

בתפקידי כמנהלת בדיר אל אסד השתתפתי בתוכנית מפרש -החממה ליזמות והובלתי יוזמה חינוכית בפיתוח מנהיגות בביה״ס, היוזמה היא ״מנהיגים בצעדי״מ ״ .

לפני זה השתתפתי גם בתוכנית  ייחודית למנהלים שפותחה ע״י אבני ראשה -תוכנית צמרות .

ההשכלה שלי : תואר ראשון בהוראה לאנגלית ליסודי.

תואר שני הוראה והדרכה -פיתוח סגלי הוראה

  • בפאנל המנהלים ישתתפו מנהלי בתי-הספר:
    דקלה דהן, מנהלת בית-ספר הרב מימון, שלומי
    חפאז אלסייד, מנהל בית-ספר אלסייד
    כרמלה פרבר, מנהלת בית ספר נווה שלום ואחת אלסלאם, נווה שלום
    חאלד אבוריא, מנהל בית-ספר אום כול תום, סח’נין
    ורד אחידוב, מנהלת בית ספר רמז, יהוד
    פרחאן אבו שבלי, מנהל חט"ב בוקעתאא
    אורית קייזר, מנהלת בית-ספר הלל


למפגש המקוון

מנהלים:

דקלה דהן, מנהלת בית-ספר הרב מימון, שלומי
חפאז אלסייד, מנהל בית-ספר אלסייד
כרמלה פרבר, מנהלת בית ספר נווה שלום ואחת אלסלאם, נווה שלום
חאלד אבוריא, מנהל בית-ספר אום כול תום, סח’נין
ורד אחידוב, מנהלת בית ספר רמז, יהוד
פרחאן אבו שבלי, מנהל חט"ב בוקעתאא
אורית קייזר, מנהלת בית-ספר הלל

שעות המושב
13:45-14:00

מדיניות ותכניות – חיים משותפים בעידן הדיגיטלי

ברכות:
גב’ גילה גמליאל – השרה לשוויון חברתי, ד"ר מיכל גולן – ראש מכון מופ"ת, פרופ’ ציפי ליבמן – נשיאת מכללת סמינר הקיבוצים

14:00-14:45

Neurons, Genes and Multiculturalism

  • מנחים:
  • Dr. Elaine Hoter
  • Dr. Sandi Habib

מרצה:

Dr Mai Nguyen-Phuong-Mai

 




לפירוט המושב



Neurons, Genes and Multiculturalism

  • Dr. Elaine Hoter
  • Dr. Sandy Habib

Neurons, Genes and Multiculturalism:

Dr Mai Nguyen-Phuong-Mai – Associate Professor at Amsterdam School of International Business, The Netherlands

Dr Mai Nguyen-Phuong-Mai is Associate Professor at Amsterdam School of International Business, The Netherlands. Her research interests include Cross-cultural management, Diversity Management, Asian/Middle East corporate culture. In the last few years, she has taken interest in cultural neuroscience along with her Master study of applied neuroscience at King’s College London.

  1. Title: Cultural Values, Diversity and Brain Science
  1. Do we learn cultural values or do we inherit them via DNA? Why race doesn’t exist? How come do we have so many cultures? Are we the product of our culture or are we its master?…etc. These are some of the intriguing questions that this lecture will enlighten you. Let’s explore the fascinating links between our cultural diversity and our brain.  

==


Rev. Dr. Sandy Habib

 

Sandy earned his Ph.D. in linguistics (with distinction) from the University of New England, Australia. He has a B.A. in Teaching, as well as a B.A. and M.A. in the English Language and Literature, from the Haifa University, Israel. He also has an S.T.B. (summa cum laude) from the Salesian Pontifical University’s Faculty of Theology—Jerusalem Campus. He teaches at the OAC’s English department. Additionally, he is a Catholic priest serving in the Maronite Archdiocese of Haifa and the Holy Land.

Research interests:

Sandy specializes in semantics, the study of meaning, and more specifically in theo‑semantics, the interface between theology and semantics. His preferred method is the Natural Semantic Metalanguage (NSM), a theory developed by Prof. Anna Wierzbicka (ANU, Australia), Prof. Cliff Goddard (Griffith University, Australia), and colleagues.


ELAINE HOTER is head of pedagogy at the Technology Education and Cultural Diversity Center. Previously, she headed the IT Department at Talpiot College of Education in Tel Aviv. In 1995 she developed the first online course in Israel connecting pupils and student teachers in an online learning experience. Since then she has developed many different courses, connecting different communities. She co-convened the first online conference for teacher educators in 2001. At present, she teaches in the masters program in English as an international language and is head of Innovation in Talpiot College. She heads the team of seven colleges producing a MOOC on multiculturalism in Hebrew, English and Arabic through a virtual world.. She has received awards for her research and the Israel Unity Prize 2018 for bringing together diverse parts of the population through technology and education. She is a Fulbright scholar and received her Ph.D. from The Hebrew University of Jerusalem

 

Abstract

Abstract

           As more academic institutions develop MOOC courses, there is a need to make the courses more interactive and to reflect and incorporate 21st century learning skills.  This presentation summarizes the dilemmas and deliberations in building a unique MOOC course offering a different model that emphasizes teaching and learning adapted to the 21st century, and is transmitted in a virtual environment. Seven teacher colleges joined to develop a MOOC course in multiculturalism. The teaching staff comprise of technological and pedagogical experts as well as lecturers in the field of multiculturalism. The course was developed and adapted in three languages – Hebrew, Arabic and English. The new model integrates cutting-edge pedagogy and technology and is based upon collaborative experiential learning. To the best of our knowledge, this is the first MOOC course in the world designed for a virtual setting that establishes collaboration, simulations and role-play in a MOOC context.   

 

Dr. Elaine Hoter

Head of Innovation, Talpiot Academic College, Holon, Israel

Head of Pedagogy, TEC Center


למפגש המקוון

14:45-15:30

מדיניות בחינוך לחיים משותפים

  • מנחים:
  • ד”ר אסמאא גנאים
  • ד”ר רויטל כהן

מרצים:

פרופ’ ח’אלד עראר, נשיא מכללת אלקאסמי לחינוך
פרופ’ יובל אלבשן, הקריה האקדמית אונו, דיקאן הפקולטה למשפטים
פרופ’ לאה קוזמינסקי, נשיאת מכללת קיי
איילה אנדין, תקווה ישראלית בית הנשיא




לפירוט המושב



מדיניות בחינוך לחיים משותפים

מנחים:

  • ד"ר אסמאא גנאים
  • ד"ר רויטל כהן 

משתתפים:

פרופ’ ח’אלד עראר, נשיא מכללת אלקאסמי לחינוך.

פרופ יובל אלבשן הקריה האקדמית אונו, דיקאן הפקולטה למשפטים

פרופ’ לאה קוזמינסקי, נשיאת מכללת קיי.

איילה אנדין תקווה ישראלית בית הנשיא

פרופ’ ח’אלד עראר, נשיא מכללת אלקאסמי, מתמחה בחקר מנהל, מנהיגות והשכלה גבוהה נושאים בהם ערך מחקרים משווים במדינות שונות בעולם. מחקריו מתמקדים בעיקר בסוגיות של הוגנות ושונות בחינוך ובחינוך הגבוהה, בהם פרסם עשרות מאמרים בכתבי עת שפיטים כגון: Journal of Educational Policy, Journal of Educational Administration, Educational Management, Administration & Leadership, Higher Education Policy, Gender & Education, Comparative Edu. etc. ובשלוש מהם קיבל אות מאמר מצטיין. הוא משמש כסגן עורך הירחון International Journal of Leadership in Education (Routledge), וחבר מערכת בירחונים מובילים אחרים כמו: Journal of Education Administration; Applied Research in HE; Int. Journal of Educational Management, Journal of Educational Administration; Higher Education Policy; Leadership & Policy in Schools. ועיונים במינהל החינוך וארגונו. עורך שותף עם פרופ’ יזהר אופלטקה את סדרת החינוך, בפרדס הוצאה לאור. פרסם ספרים רבים בניהם: Arab women in management and leadership (2013, Palgrave); Higher Education among the Palestinian Minority in Israel (2016, Palgrave, with Kussai Haj-Yehia); and edited six different books in Higher Education, Multicultural Education, and Educational Leadership; his forthcoming edited books include: g Publishing, with Peter Lan(Migrants, Refugees and Global Challenges in Higher Education Education, Immigration and Migration: ) and Yehia; David Roose, & Yasar Kondakci-Hej-KussaiJeffrey Brooks & Emerald Publishing, with ( Policy, Leadership and Praxis for a Changing World). Ira Bogotch דוא"ל: khalidarr@gmail.com

 

  • עורך דין קהילתי.
  • ב 1997 ייסד וניהל את המחלקה המשפטית של עמותת ידיד לקידום זכויות חברתיות ועריכת דין ממגרת עוני בפריפריה הענייה של ישראל.
  • ב 2000 ייסד וניהל את חטיבת זכויות האדם במכללה האקדמית למשפטים לקידום משפטנות מטפלת בעוני ובמצוקת הפרט.
  • ב 2003 ייסד וניהל את המרכז הקליני לאחריות חברתיות וזכויות אדם באוניברסיטה העברית בירושלים. בין היתר, הוביל שילוב של סטודנטים מעבודה סוציאלית, משפטים ובריאות הציבור בלימודי חוסן חברתי רב תחומי.
  • ב 2008 ועד 2013 – שב לנהל את רשת מרכזי הזכויות של עמותת "ידיד" בפריפריה הענייה בישראל.
  • בשנת 2013 מונה כדיקן פיתוח חברתי בקריה האקדמית אונו כאחראי על הרב תרבותיות במוסד ועל הנגשת ההשכלה הגבוהה לאוכלוסיות מודרות.
  • משנת 2015 משמש כיו"ר תכנית הפרו בונו הארצית של לשכת עורכי הדין – תכנית "שכר מצווה".
  • בשנת 2016, לאחר שקיבל דרגת פרופסור מקצועי חבר, מונה לדיקן הפקולטה למשפטים של הקריה האקדמית אונו.
  • פרסם תשעה ספרי עיון (משפט) ופרוזה. האחרונים  ובהם "תמיד פלורה", "סיפו", "תיק מצדה" נמכרו בלמעלה מ 150,000 עותקים וזכו לשבחי הביקורת ובפרסים רבים.
  • מאז 2016, מגיש תכניות אקטואליה ברשות השידור ובתאגיד השידור כאן.

 

Prof. Lea Kozminsky is the president of Kaye Academic College of Education in Beer Sheva, Israel. She has received her PhD degree from the School of Education at the University of Pittsburgh, USA, and in 2005 she was nominated the degree of Professor by the Israeli Council of Higher Education.

Prof. Lea Kozminsky has assumed many leadership positions, including that of the head of School for Advanced Studies (M.Ed. Programs) at Kaye College, and the Director of the Research Authority for Israeli Teacher Education Colleges at The MOFET Institute.

Her main research interests are in language disorders and self-advocacy of students with learning disabilities, the implementation of Information Communication Technology in teacher education settings, and the construction of professional identity and curriculum development in teacher education.

Her book "Speaking up for themselves: Self Advocacy of students with learning disabilities" (2004) has introduced the issue of voice and choice of these students and had a nationwide impact on inclusion programs for students with disabilities. On 2012  she has co-edited the book on "Constructing professional identity in teaching" which serves as a text book in many settings of professional development of teachers. In the past four years she has led Kaye College as an active member of four projects, funded by the European Union: Tempus DOIT – Multicultural Education, Tempus IRIS – Internationalization in higher education, Erasmus+ IN2IT – Internationalization by Innovative Technology, Erasmus+ PROTEACH – Promoting teachers’ success in their induction period

.

אילה אנדין

מנהלת את תקווה ישראלית באקדמיה. בתפקיד זה היא עובדת עם המועצה להשכלה גבוהה, עם מוסדות ההשכלה הגבוהה ועם ארגונים הפעילים בשדה ההשכלה הגבוהה בישראל, לקידום גיוון, הכלה ושותפות בין הקבוצות השונות שלמדו במערכת חינוך מפוצלת. לצד תפקידה זה, אילה היא תלמידת מחקר ועמיתת הוראה במחלקה לפוליטיקה וממשל באוניברסיטת בן-גוריון שבנגב, שם עוסקת במדיניות גיוון הרכב הלומדים בהשכלה גבוהה בישראל. היא בוגרת תואר שני במדיניות ציבורית מהאוניברסיטה העברית, ועבדה בעברה כחוקרת במאיירס-ג’ויינט-מכון ברוקדייל שם העריכה את התכנית הרב-שנתית להנגשת ההשכלה הגבוהה לחברה הערבית.

ד"ר אסמאא נאדר גנאים, תושבת באקה אלגרביה, ואמא לשלוש בנות: איה, היבה ומארי. אוהבת טבע, טיולים והכרת תרבויות שונות ורעיונות חדשים ומבריקים.

בעלת תואר שלישי בחקר האינטרנט ופערים דיגיטליים בחברה הערבית בישראל מאונ’ חיפה, תואר שני במערכות מידע מאונ’ ברלין- גרמניה, ותואר ראשון במתימטיקה ומדעי המחשב.
מנהלת שותפה למרכז TEC במכון מופת בתל אביב, מרצה לטכנולוגיה בחינוך במכללת אלקאסמי להכשרת מורים.
מייסדת ומנכ"לית למרכז InnDigital לקידום הדיגיטציה בחברה הערבית בישראל.
החזון שלה לצור אופק והזדמנויות לאנשים בכלל, ולבני נוער ונשים בפרט.


למפגש המקוון

15:30-16:15

“חצויה” הצגה של תיאטרון יפו




לפירוט המושב



ההצגה “חצויה” -בביצוע תיאטרון יפו – שידור ישיר ממרכז רבין , ההצגה בחסות המטה לחינוך אזרחי וחיים משותפים במשרד החינוך וצוות אזרחות ,חינוך אזרחי וחיים משותפים במט”ח .

ההצגה "חצויה" -בביצוע תיאטרון יפו – שידור ישיר ממרכז רבין , ההצגה בחסות המטה לחינוך אזרחי וחיים משותפים במשרד החינוך וצוות אזרחות ,חינוך אזרחי וחיים משותפים במט"ח .

חצויה תיאטרון יפו – מרכז לתיאטרון ערבי עברי

ההצגה חצויה תשודר בשידור ישיר ממרכז רבין בחסות צוות אזרחות חינוך אזרחי וחיים משותפים במט"ח  והמטה לחינוך אזרחי וחיים משותפים במשרד החינוך

תיאור ההצגה –

"בישראלית" אני "אלה" באמהרית- "אלמנש". שני הקולות נשמעים בראשי. זה המבקש ממני להכיר בשורשי האתיופיים ולשמר אותם, וזה המזרז אותי לשנות ולתקן את זהותי ומהר. מבעד לניסיון להפוך ל"ישראלית", לוחשת לי תרבות יהודית-אתיופית בת אלפי שנים, ומחפשת לפרוץ את דרכה החוצה, אל העולם שלי היום.

טקס הכנת הקפה האתיופי, "הבונה", מזמן במה למפגש בין אנשים ונשים דרך ניחוחות העבר, ומעלה שאלה על קצב החיים והיחס לזמן בחלוף הדורות. עוצמתה של האישה האתיופית שעומדת במרכז היצירה שלנו, האמונה על הטקס כולו, מתגלמת בידע האנושי שהיא אוצרת בתוכה.

תוך מפגש עם רגעים מסקרנים ומביכים מתוך חיינו, מלאים בצחוק ולעתים כאב, בליווי ניחוחות קפה הבונה נחשף סיפורה של קהילה שלמה.

המופע נסגר עם הצטרפות הקהל לשתיית הקפה ולשיחה עם היוצרות על מחשבות ורגשות שעולים מתוך המפגש המשותף.

מחזה: תמר אסנקאו          

עריכה: רותם בר ישראל            

שותפה לכתיבה: גלית פיין

בימוי: בת חן ישראלי           

שחקניות: אורטל סולומון, תמר אסנקאו

מוזיקה: גלית פיין

שלגיה: מילים- דן אלמגור, לחן- בני נגרי    

בעיות זהות: יונה וולך   

חביבה: מילים ולחן- אסמרץ’ איילין

אשת הגבולות: מילים- תמר אסנקאו

כוריאוגרפיה: קרן שנור, הראל גרז’וטיס

צילום סטילס: זיו זגיה, אבי בן זאב   

צילום ועריכת וידאו: Zero Jajou  

גרפיקה: מזל רטה

** לינק לשידור הישיר **


למפגש המקוון

16:15-16:30

סלפי – הקפה שלי, הצבע שלי

  • מנחים:
  • ד”ר אסמאא גנאים
  • ד”ר רויטל כהן



לפירוט המושב



סלפי – הקפה שלי, הצבע שלי

סלפי – הקפה שלי, הצבע שלי – כל משתתף מעלה תמונה של קפה ונייר צבוע עם משפט או ציור המביעים את האמירה שלושלה לגבי גזענות

 

לחצו על התמונה הבאה בכדי להגיע לקיר השיתופי !!




למפגש המקוון

16:30-17:15

תרבות השיח, והשיח התרבותי במרחב המקוון

  • מנחים:
  • ד”ר נעים נג’מי
  • פרופ’ אלי צעדי

מציגים:

ד"ר אימאן נחאס-ראש החוג לחינוך, המכללה האקדמית הערבית חיפה
ד"ר וורוד ג’יוסי – ראש מסלול על יסודי במכון האקדמי הערבי לחנוך ומנהלת שותפה של המרכז לקידום חיים משותפים במכללה האקדמית בית ברל
ד"ר איליין חוטר- קורס MOOC מבוא לרב-תרבותיות




לפירוט המושב



תרבות השיח, והשיח התרבותי במרחב המקוון

תרבות השיח, והשיח התרבותי במרחב המקוון – המושב ייערך בשפה הערבית עם תרגום לשפות עברית ואנגלית, במושב יציגו וידונו המשתתפים במאפייני השיח הקיים במערכת החינוך בישראל, ודרכים לקידום שיח משמעותי.

מנחים:

פרופסור אלי צעדי

ד"ר נעים נג’מי

 

מציגים:

ד"ר אימאן נחאס-ראש החוג לחינוך, המכללה האקדמית הערבית חיפה.

ד"ר וורוד ג’יוסי – ראש מסלול על יסודי במכון האקדמי הערבי לחנוך ומנהלת שותפה של המרכז לקידום חיים משותפים במכללה האקדמית בית ברל.

ד"ר איליין חוטר, קורס MOOC מבוא לרב-תרבותיות

Dr. Elaine Hoter

Head of Innovation, Talpiot Academic College, Holon, Israel

Head of Pedagogy, TEC Center

מודל אחר ל-MOOC בעולם וירטואלי איליין חוטר, אילן נגר מכללת תלפיות, מכללת חמדת הדרום משרד החינוך והמל"ג מקדמים את כניסתם של קורסי MOOC למכללות להוראה. מאמר זה מסכם את הדילמות וההרהורים של בניית קורס MOOC ייחודי המציע מודל אחר של קורס MOOC עם דגש על הוראה ולמידה מותאמת למאה ה-21 ,שיועבר בעולם וירטואלי. במסגרת ההצעה לקורס MOOC בנושא רב תרבותיות חברו יחדיו 7 מכללות להוראה. צוותי ההוראה מורכבים ממומחים לרב תרבותיות, אנשי טכנולוגיה ופדגוגיה, אשר מרכיבים 3 קורסים ייחודים בשלוש שפות – עברית, ערבית ואנגלית. חברי הצוות פיתחו מודל חדש ללמידה ב-MOOC ,שיתקיים בעולם וירטואלי. הפלטפורמה המלווה תהיה זו של קמפוס, ובהמשך Edx .המודל החדש משלב פדגוגיה וטכנולוגיה חדשנית, מבוססת על learning experiential collaborative – למידה חווייתית שיתופית. למיטב ידיעתנו זהו הקורס הראשון בעולם הבנוי בעולם וירטואלי המבסס שיתוף פעולה, סימולציות ומשחקי תפקידים פעילים בסביבת MOOC.

ד"ר אימאן נאחס:

ד"ר אימאן אבו-חנא נחאס היא ראש החוג לחינוך במכללה האקדמית הערבית לחינוך בחיפה. היא סיימה את לימודי הפוסט דוקטורט שלה במכון מופ"ת בשנה"ל תשע"ז (מחזור ראשון)  כאשר היא חקרה  את החינוך לרב-תרבותיות במוסדות להכשרת פרחי הוראה בישראל: השוואה בין שתי מכללות. ד"ר אבו-חנא נחאס הוכתרה בתואר דוקטור לפילוסופיה מטעם אוניברסיטת תל אביב לאחר שאושר החיבור שלה בנושא "העברה בין דורית של הזיכרון הקולקטיבי של אירועי מלחמת 1948 בקרב פלסטינים אזרחי מדינת ישראל, השוואה בין עקורים ולא עקורים".

בניסיון לחבר בין תחום החינוך לפסיכולוגיה הפוליטית והחברתית היא חוקרת נושאים הקשורים במדינותה של מערכת החינוך הישראלית והשלכותיה על זהותם הלאומית של תלמידים ומורים פלסטיים בישראל. לאחרונה ערכה ספר "הנפקדים: קריאה ביקורתית של ספרי הלימוד בבתי הספר הערבים בישראל". היום היא משמשת חברת הנהלה בעאדאלה- המרכז המשפטי לזכויות המיעוט הערבי בישראל ועורכת בכת העת דארנא.

Dr. Abu Hanna Nahhas is the head of the Department of Education at the Arab Academic College in Haifa-Israel. She is a Post-Doctoral Fellow is The MOFET Institute for Research, Curriculum and Program Development for Teacher Educators. She investigated perceptions of, attitudes toward and awareness of multicultural education, as it pertains to teacher education, from the perspective of teacher educators and pre-service teachers at colleges of education in Israel.

She wrote her Ph.D. dissertation on the subject of, " Generational transmission of collective memory of 1948 war events: The case of internal displaced and non-displaced Palestinian citizens of Israel” and she received her doctorate from the Faculty of Education at Tel Aviv University.

In an effort to link between the field of education and political and social psychology, she investigates issues related to the policy of the Israeli education system and its implications on the national identity of Palestinian students and teachers in Israel. She contributed to several book chapters and articles on Palestinian ethos and collective memory and she had edited the book: “Absentees: Critical reading of books used in the Israeli curriculum of Arab high schools” which was published in 2015. And from 2014 she serves as a board member of Adalah-The Legal Center for Arab and Minority Rights.

ד"ר וורוד ג’יוסי:

ד"ר וורוד ג’יוסי היא חוקרת, מרצה בתחום תכנון לימודים והערכה, ראש מסלול על יסודי במכון האקדמי הערבי לחנוך ומנהלת שותפה של המרכז לקידום חיים משותפים במכללה האקדמית בית ברל. תחומי המחקר שלה : חינוך לשלום, רב תרבותיות ויחסי מיעוט ורוב במערכת החינוך. בשנה שעברה היא סיימה את תכנית הפוסט דוקטורט במכון מופ"ת, במהלכה היא חקרה את החוויות של מורות ערביות המלמדות בבתי ספר יהודיים ופרסמה כמה מאמרים בנושא.

וורוד תדבר על תרבות הדיון המקוון בחברה רב תרבותית המקדמת חיים משותפים. תתיחס לתכנית חדרים המופעלת בקרב הסטודנטים מתכנית המצויינים על יד התנועה החברתית "פנימה" – חדרים הינו פלטפורמה אינטרנטית המאפשרת הכרות אישית בין אזרחים המגיעים מרקעים שונים החיים במדינת ישראל: חילונים, דתיים, ערבים, יהודים, פריפריה, מרכז, קיבוצים וערים.  המטרה:  עידוד שיח משמעותי בין סטודנטים מקהילות שונות בחברה הישראלית.

החדרים וירטואליים לשיח אותנטי, המביא לידי ביטוי את מגוון הקולות בחברה במטרה לקדם הבנה וסובלנות.  


Dr. Naim Najami is a head of the Biology department at the Academic Arab College for Education in Haifa – Israel. 2016- Now- Member of TEC center, The MOFET institute, Tel Aviv, Israel.

In 1998 he received his B.Sc. in molecular biology and biochemistry from the Ben-Gurion University in Beer-sheva. Between 1998-2000 he carried out research project on "married close and reduction of genetic disorders in the Bedouin sector" the department of epidemiology, Soroka University Hospital, University of Ben-Gurion. 2002-2003 Scholarship winner of the Dr. Ute Deichmann contribution (Germany) for Excellent Arab Students. A PhD direct course in Molecular Biology from the Ben-Gurion University, in 2005.  In 2006 he got the teacher’s certificate in Biology, from the Ben-Gurion University. Between 2005-2007 a post-doctorate fellow to research relationship between the blood brain barrier disruption and epilepsy development at the molecular levels both, in-vitro and in-vivo at the lab of Professor Alon Friedman, Ben-Gurion University. 2007-2015 a senior Molecular Biology researcher at the Regional R&D Centre, the Galilee Society. 2009-2011 Eshkol scholarship for excellent post-doctorate, Ministry of science and technology, Israel.

Selected Publication:

  1. Najami, N., Hugerat, M., Kabya, F., & Hofstein, A. (2019). The Laboratory as a Vehicle for Argumentation Enhancement among Pre-Service Teachers of Science Education. Research in Science Education (submitted).
  2. Najami, N., Hugerat, M., Khalil, K., & Hofstein, A. (2019). Effectiveness of Teaching Chemistry by Drama. Creative Education. 10: 97-110
  3. Hugerat, M., Najami, N., Abu-Much, R., Khatib, W., & Hofstein, A. (2018). Making the Learning of Acid-Base Concepts More Relevant – A Research Study. Journal of Laboratory Chemical Education. 6: 36-45
  4. Abu-Much, R., Najami, N., Hugerat, S., Hugerat, M. (2017). Simple Method for the Demonstration of Drug-Loaded Nano-Liposomes. International Journal of Chemical Sciences. 15:1-9

Salman, E., & Najami, N. (2014). Challenges of teaching fully online course, the case of in between college`s distance learning course in science. Proceedings, ICERI. 5613-5622


למפגש המקוון

17:15-18:00

Collaborative Learning in a Global World

ברכות:

פרופ’ יהודית וינברגר – מכללת סמינר הקיבוצים

  • מנחים:
  • Dr. Miri Shonfeld
  • Dr. Miki Kritz

מציגים:

Prof. Judy Weinberger Kibbutzim College of Education

Prof. Claudia Finkbeiner Kassel University

  Prof. Paul Resta The University of Texas

Prof. Roger Austin Ulstar University, Northern Ireland




לפירוט המושב



Collaborative Learning in a Global World

 Dr. Miri Shonfeld

Dr. Miki Kritz

המושב יעסוק בלמידה שיתופית במסגרת ההכנה להוראה ובמסגרת בית ספרית. הדוברים שייכים לקהילה בינלאומית שחקרה את הלמידה השיתופית וערכה פרוייקטים שיתופיים. כל אחד מהם כתב פרק בספר שפורסם השנה ונקרא "collaborative learning in a global world".

Dr. Judy Weinberger-Kibbutzim College of Education

Prof. Claudia Finkbeiner Kassel University

Prof. Paul Resta The University of Texas

Prof. Roger Austin Ulstar University, Northern Ireland

קישור לספר:

לחצו עלי !

Prof. Paul Resta The University of Texas

 

Prof. Paul Resta holds the Ruth Knight Millikan Chair in Learning Technology at The University of Texas at Austin. He is the founding president of the International Society for Technology in Education and served as President of the International Council for Computers in Education. He currently is President of the National Collaborative for Digital Equity in the United States.

Prof. Claudia Finkbeiner Kassel University

Prof. Claudia Finkbeiner is a professor of Applied Linguistics, Foreign Language Research & Intercultural Communication at the University of Kassel, Germany. She has been the chair of the Association for Language Awareness since 2006.

Dr. Yehudith Weinberger 

.

Dr. Yehudith Weinberger is the Rector of Kibbutzim College of Education, Technology and the Arts. She serves as a referent of the Ministry of Education for new academic programs that are submitted by Edu-cation Colleges to the Council for Higher Education in Israel. Her major areas of expertise are: development of higher order thinking, empathy in education, and teacher education.

Prof. Roger Austin


Prof. Roger Austin is Emeritus Professor of Education at Ulster University in Northern Ireland. He has published research on the role of ICT in intercultural education in over 60 articles since 1988 and is the co-author of E-schooling; Global Messages from a Small Island (2008) and Online Learning and Community Cohesion: Link-ing Schools (2013).


יMiri Shonfeld has played an influential and instrumental role in many changes in teacher education in Israel. She was the head of ICT at Kibbutzim College of Education, and as the head of the forum for ICT coordinators in teacher education, she worked to integrate technology in education. She was involved in writing the national program for the 21st century, as well as numerous position papers. She has been invited by universities all over the world to present her philosophy and pedagogy on using ICT in education. Her research deals with online learning environments, collaborative work, and intercultural links. She is currently the head of the Technology, Education, and Cultural Diversity (TEC) Center at Mofet Institute and a faculty member in the Education department at Kibbutzim College of Education in Tel-Aviv. She is a co-editor of the book “collaborative Learning in a Global World.


למפגש המקוון

18:00-18:45

International Project

  • מנחים:
  • ד”ר מנאל יזבק אבו אחמד
  • ד”ר ג’ין סנדיק

מציגים:

Dr. Lon Appleby an award-winning documentary producer, journalist, and general education professor in the School of Interdisciplinary Studies at Durham College in Oshawa, Canada

Evangelos Kapros Senior UX Designer and Researcher on Human-Computer Interaction for Learning at the Science Gallery Dublin.

Alice Mishkin doctoral student in American Culture at the University of Michigan, where she studies anti-Occupation Jewish organizations in the United States, Palestinian solidarity, Zionism, White nationalism, and anti-Semitism.




לפירוט המושב



International Project’s

ד"ר מנאל יזבק אבו אחמד, ד"ר ג’ין סנדיק

This session will host scholars who lead international projects that aim to expose students to other cultures from all over the world.

Dr. Lon Appleby an award-winning documentary producer, journalist, and general education professor in the School of Interdisciplinary Studies at Durham College in Oshawa, Canada

Evangelos Kapros Senior UX Designer and Researcher on Human-Computer Interaction for Learning at the Science Gallery Dublin.

Alice Mishkin doctoral student in American Culture at the University of Michigan, where she studies anti-Occupation Jewish organizations in the United States, Palestinian solidarity, Zionism, White nationalism, and anti-Semitism.


Dr. Lon Appleby is an award-winning documentary producer, journalist, and general education professor in the School of Interdisciplinary Studies at Durham College in Oshawa, Canada. Along with launching The Global Class, he teaches classes in literature, cultural  studies, and world history. His work has taken him across the world, and he has combined his experiences and travels, along with his interest in the importance of collective learning, into a forward-looking "glocal" vision for today’s college and university students.

More recently, Lon co-founded and was a partner in a full-service production company in which he was involved in a variety of productions as a writer, director, and producer. Among them: a CBC arts special, Glenn Gould: The Russian Journey, about the great pianist’s career-making trip to the Soviet Union during the Cold War; the Gemini-nominated Downtown Angel of Medicine, a behind-the-scenes chronicle of life at a large inner city hospital, which was produced for The Discovery Channel in Canada and the United States; and Zoo Diaries, the popular National Geographic series about zookeepers and their animals.


 

Evangelos is a Senior UX Designer and Researcher on Human-Computer Interaction for Learning at the Science Gallery Dublin. He is also the CEO and founder of Endurae, a Conversational Experience Design Studio and Consultancy. He has led the design of 6 pre-patent inventions and won international awards and nominations. Evangelos is particularly interested in the Usability of Educational Technology, in addition to interfaces for Voice-enabled Systems, HCI, and Data Visualisation.


Alice Mishkin is a first year doctoral student in American Culture at the University of Michigan, where she studies anti-Occupation Jewish organizations in the United States, Palestinian solidarity, Zionism, White nationalism, and anti-Semitism. Prior to attending graduate school, Alice worked for a range of nonprofits focused on international human rights work, including time spent working in Palestine and Israel. For the past three years, Alice has taught courses on resistance in Palestine and Israel and co-led study abroad trips to the region. She currently serves as a board member with the Center for Jewish Nonviolence.

Dr. Manal Yazbak  Abu Ahmad is a lecturer, pedagogical supervisor, former department chair in the English Department at Sakhnin Teacher’s College and a former coordinator of  the TEC International Online Day. For ten years, she has been co-teaching a joint intergroup online course entitled “Dealing with Diversity” between the Arab students of Sakhnin College and Jewish students of David Yellin College in Jerusalem.  Furthermore, she is an expert in teaching and executing collaborative learning strategies in an online multicultural environment including MOOC courses. This is reflected in the courses she chairs – “Exploring Culture through English Literature”, which includes 150 students with 5 different colleges in Israel, “Global Understanding” which is run in conjunction with the University of Michigan, Ann Arbor and finally Tele-collaboration exchange with Burgos university in Spain .In addition, she was a member in the EU International DOIT TEMPUS project in which six syllabi for multicultural education was developed and currently she is a member in Erasmus+ CURE project on Active Citizenship, Erasmus+ SILICE project for Social Innovations and Erasmus+ ASSET for developing 21st Century assessment tools.  Her primary research areas are dealing with diversity in Israel and U.S., changing attitudes, intergroup dialogues, and (online) collaborative learning.

Finally, Dr. Yazbak Abu Ahmad is also a member of the Arab Pedagogical Council and the Follow up Committee for Arab Education where she coordinates the Access Microscholarship Program, which is financed by the U.S embassy.

Email: manalyazbak@gmail.com

Mobile: 009725064982687

 

ד"ר ג’ין סנדיק


למפגש המקוון

18:45-19:00

תחרות: צבעים וגוונים

  • מנחים:
  • ד”ר רויטל כהן
  • ד”ר מירי שנפילד

ברכות:

מר איל רם סמנכ"ל ומנהל מינהל עובדי הוראה

 




לפירוט המושב



תחרות: צבעים וגוונים

ד"ר רויטל כהן, ד"ר מירי שנפילד

תתקיים תחרות נושאת פרסים בין הסטודנטים. שאלות התחרות יכתבו בצורה שיתופית על ידי הקבוצות השונות כחלק מהמשימה ביחידת משחקיות ועולמות וירטואליים

ברכות:

מר איל רם – סמנכ"ל ומנהל מינהל עובדי הוראה



למפגש המקוון

שעות המושב
21:00-19:00
מרצים, סטודנטים וסביבות מתקדמות
19:00-20:00

תכניות ויוזמות חינוכיות שיתופיות

  • מנחים:
  • ד”ר אילן נגר
  • ד”ר ופא זידאן

מציגים:

רונית מאור – ממונה ארצית לנושא הלמידה השיתופית באגף טכנולוגיות מידע, מינהל התקשוב ומערכות מידע במשרד החינוך

עינת מרום MA תקשורת, מרצה, מנחת סדנאות ומאמנת מתמחה בתקשורת בינאישית ותקשורת בין תרבותית ותדמית אישית ומקצועית

פאתן חזאן MA תקשורת, מנחת סדנאות ומטפלת, מתמחה בתקשורת בינאישית, חינוך ואלימות במשפחה. סטודנטים מטיילים בארץ-ערבים ויהודים.




לפירוט המושב



תכניות ויוזמות חינוכיות שיתופיות

מנחים:

ד"ר אילן נגר, גב’ ופא זידאן

תכניות ויוזמות חינוכיות שיתופיות – על הסדנה לתקשורת בין תרבותית בין יהודים וערבים מרצים וסטודנטים של TEC – חוויות וייחודיות מושב אינטראקטיבי

מרצים:

עינת מרום   למדה  BA  בחינוך MA   בתקשורת. עינת  מרצה, מנחת סדנאות ומאמנת   מתמחה בתקשורת בינאישית ותקשורת בין תרבותית ותדמית אישית ומקצועית

פאתן חאזן – למדה BA  בעבודה סוציאלית, MA בתקשורת, פאתן מנחת סדנאות ומטפלת, מתמחה בתקשורת בינאישית, חינוך ואלימות במשפחה.

רונית מאור – ממונה ארצית לנושא הלמידה השיתופית באגף טכנולוגיות מידע, מינהל התקשוב ומערכות מידע במשרד החינוך. מקדמת מיומנויות של למידה שיתופית במרחבים דיגיטליים במודלים שיתופיים שונים, מורת מורים ומרצה בתחום התקשוב . מאמנת אישית וארגונית.

עינת מרום


פאתן חאזן


רונית מאור – ממונה ארצית לנושא הלמידה השיתופית באגף טכנולוגיות מידע, מינהל התקשוב ומערכות מידע במשרד החינוך


ד"ר אילן נגר – מרצה לתקשוב במכללת חמדת הדרום בחוג לחינוך; מיישם ומטמיע בקורסים השונים פדגוגיה חדשנית ברוח התאמת מערכת החינוך למאה ה-21; מאז שנת 1991 עוסק בשילוב המחשבים בהוראה – כמורה למדעי המחשב, כמנחה משרד החינוך למחשבים, כמרצה בהשתלמויות מורים וכמרצה למורים בדרגות הבכירות 7–9 במסגרת "אופק חדש".

ScreenHunter_493 Feb. 26 00.04

וופא זידאן: מרצה בתחום התקשוב, מחשבים ושיטות מחקר במכללה האקדמית הערבית לחינוך בחיפה; חוקרת בתחום ההוראה המקוונת והטמעת טכנולוגיה בחינוך; מובילה קורסים בלמידה מרחוק במכללה.


למפגש המקוון

20:00-21:00
מושבים מקבילים:

סטודנטים משתפים חוויות שיתופיות בקורסי TEC

  • מנחים:
  • ד”ר מיקי קריץ
  • גב’ וופא זידאן
  • מנאל יזבק אבו אחמד



לפירוט המושב



מושבים מקבילים:

סטודנטים משתפים חוויות שיתופיות בקורסי TEC

ד"ר מיקי קריץ ,גב’ וופא זידאן וד"ר מנאל יזבק אבו אחמד





למפגש המקוון